.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گريه‌هاي خداداد عزيزي در كميته‌ي انضباطي

خداداد عزيزي گفت: ديگر در فوتبال ايران كار نخواهم كرد.

خداداد عزيزي پس از حضور در نشست كميته انضباطي اظهار كرد: طي دو سه روز گذشته خبرنگاران من را بسيار ناراحت كردند و مطالبي بر ضد من نوشتند كه به هيچ عنوان مستحق آن نبودم و تصور نمي‌كنم كه حق من بود كه اينچنين از سوي رسانه‌ها مورد اذيت قرار بگيرم.

وي افزود: از شريفي به عنوان رييس كميته انضباطي مي‌خواهم تا من را براي هميشه از صحنه فوتبال ايران محو كند چرا كه من بايد از صحنه فوتبال محو شوم و بي‌ترديد هر راي كه در اين زمينه صادر شود ديگر به فوتبال ايران باز نخواهم گشت.

خداداد عزيزي ادامه داد: به هيچ عنوان حق من نبود كه اينگونه با من برخورد شود اما تصور مي‌كنم عده‌اي با هشت آذر و بازي ايران و استراليا مشكل دارند و نمي‌دانم چرا همواره در زمان نزديك شدن به اين تاريخ چنين مشكلاتي براي من رخ مي‌دهد.

قائم مقام باشگاه پيام خراسان ادامه داد: من نمي‌دانستم فردي كه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است يك خبرنگار بوده با اين حال بايد بپرسم كه اگر او خبرنگار بوده است در جايگاه ويژه چه كار مي‌كرد؟!

عزيزي ادامه داد: با اين حال هيچ بحثي در اين رابطه ندارم و ديگر به هيچ عنوان به فوتبال ايران باز نخواهم گشت.

تکمیلی

خداداد عزيزي گفت: به دليل دعاي پدرم اطمينان دارم كه از صحنه فوتبال محو مي‌شوم اما برخوردي كه با من شد درست نبود.

خداداد عزيزي پس از حضور در نشست كميته انضباطي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از زماني كه بحث حضور من در تيم ملي اميد پيش آمد گروهي اين سناريوها را براي من ساختند چرا كه در فوتبال ما درگيري زياد است اما نمي‌دانم چرا درباره من چنين سناريويي نوشته شد. در هر صورت من به كار در تيم ملي اميد و كار براي فوتبال ملي كشورم علاقه داشته و به آن افتخار مي‌كنم اما تيم اميد را به كساني كه من را نمي‌خواهند پيشكش مي‌كنم چرا كه به دست آوردن اين سمت را به هر قيمت نمي‌خواهم و هيچ گاه در فوتبال كشور آويزان نبودم.

وي افزود: 20 سال تمام است كه براي فوتبال ملي ايران زحمت كشيده‌ام اما رفتاري كه با من شد حتي با يك بازيكن معمولي نيز صورت نمي‌گيرد، در هر صورت عزت و ذلت دست خداست كه آن را به هر كسي نمي‌دهد. من تنها 45 بازي ملي انجام دادم اما محبوب مردم هستم ولي برخي بازيكنان هستند كه 150 بازي ملي داشته و دو هزار تا گل زده‌اند اما محبوب مردم نيستند و علت آن نيز اين است كه خدا نمي‌خواهد.

عزيزي ادامه داد: فوتبال ارزش آن را كه برايش گريه كنم ندارد اما در اين مدت رفتاري با من كردند كه گويا كسي را كشتم.

قائم مقام باشگاه پيام خراسان ادامه داد: دنيا دار مكافات است و بي‌ترديد افرادي كه با من اين كار را كردند روزي جواب آن را خواهند گرفت، ضمن آن كه از كيومرث هاشمي نيز گلايه دارم چرا كه او گفته است خداداد عزيزي بايد از صحنه فوتبال محو شود، سوال من اين است كه چرا بايد محو شوم؟ چرا زماني كه هنوز علت درگيري مشخص نشده است چنين اظهارنظري صورت مي‌گيرد؟!

خداداد عزيزي ادامه داد: پدر من در چند روز گذشته با شنيدن اخباري كه پيرامون من منتشر مي‌شد بسيار نگران شده بود و با من تماس گرفت و به من گفت خداداد مگر تو چه كردي كه مي‌خواهند تو را از صحنه روزگار محو كنند؟!

عزيزي ادامه داد: پدرم بعد از اينكه حرف‌هاي من را شنيد به من گفت خداداد اميدوارم تو را براي هميشه از فوتبال محو كنند.

عزيزي ادامه داد: دعاي پدرم ردخور ندارد و اطمينان دارم كه از صحنه فوتبال ايران محو خواهم شد.

به گزارش ايسنا، عزيزي در ادامه با اشاره به صحبت‌هايش پيرامون حضور افراد غيرفوتبالي در اين رشته نيز گفت:‌ من همواره مخالف حضور افراد غيرفوتبالي در اين رشته بودم و تا زماني كه در فوتبال هستم در اين باره اظهارنظر مي‌كنم، پس بهتر است كه اين آقايان من را محو كنند تا ديگر در اين باره صحبت نكنم.

عزيزي افزود: در ورزش ما رسم است كه افرادي چون من را مي‌كشند. من اسطوره نيستم و ادعايي ندارم.

وي گفت: چندي پيش زماني كه نيكبخت همراه تيم ملي به قطر نرفته بود قصد داشتند او را از كل فوتبال محو كنند اما شريفي لطف كرد و تنها او را از بازي‌هاي ملي كنار گذاشت، نمي‌دانم چرا در فوتبال ما به دنبال محو بازيكنان هستند. ديروز نوبت نيكبخت بود، امروز من را محو مي‌كنند و مشخص نيست فردا نوبت چه كس ديگري است.

عزيزي در پايان گفت: در اين چند روز برخي نوشته‌هاي خبرنگاران من را بسيار رنجاند، با اين حال نمي‌دانستم فردي كه با او درگير شديم يك خبرنگار بود چرا كه در جايگاه ويژه حضور داشت نه در جايگاه خبرنگاران. با اين حال در اين رابطه صحبتي ندارم و از كميته انضباطي مي‌خواهم كه حتما من را از صحنه فوتبال محو كند و هر تصميم ديگري كه گرفته شود من خود اين كار را انجام مي‌دهم و ديگر به فوتبال ايران باز نمي گردم.

در حالي كه طبق اعلام روابط عمومي فدراسيون فوتبال اين جلسه قرار بود در ساعت 18 برگزار شود بدون هيچ اطلاعي در ساعت 17 بعدازظهر آغاز شد و بيش از يك و نيم ساعت به طول انجاميد. در طول اين نشست خداداد عزيزي در ميان صحبت‌هايش به گريه افتاد.

خداداد عزيزي در اين نشست و در حالي با مجتبي شريفي رييس كميته انضباطي صحبت مي‌كرد كنترل خود را از دست داد و به شدت گريه كرد./ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.